لیزر موهای زائد و لیزر واریس و استریا

لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ ، موم ، و اپیلاسیون راحت خواهید شد .
درکلینیک لیزر موهای زائد در پاسداران با ارائه خدمات ویژه ، محیطی کاملا بهداشتی ، با دو دستگاه مخصوص لیزر موهای زائد الکس کندلا و کوترا ، همراه شما عزیزان خواهد بود .

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت کوترا در ناحیه زیر بغل

لیزر موهای بدن چگونه است ؟

لیزر پوست و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهید ، مولکول های مو با قرار گرفتن در زیر نور لیزر دچار واکنش های می شوند که در واقع مانع رشد آنها خواهند شد .

مولکول هدف در درمان موهای زائد، رنگدانه ی موجود در ساقه ی مو است که به این رنگدانه اصطلاحا “ملانین” گفته می شود. انرژی ساطع شده از منابع لیزری توسط این رنگدانه جذب شده و گرمای زیادی به سلول های مو می دهد که باعث تخریب آنها و عدم رشد مجدد مو می شود. این روش بسیار بی عارضه و پر فایده است و می تواند در طول چند جلسه کوتاه موهای شما را برای همیشه از بین ببرد .

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

در این مدت موهای خود را نکنید ، نیازی به موم انداختن و یا بند انداختن در نواحی مد نظر نیست ، برای زدودن موها از این نواحی از تیغ یا ژیلت استفاده نمایید ، بگذارید موها در ریشه باقی بمانند ، استفاده از کرم های مو بر بلا مانع است .

باید دقت داشته باشید که در این مدت به هیچ عنوان آفتاب نگیرید و از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید خودداری کنید .

در صورت هرگونه حساسیت پوستی و مصرف دارو ، قبل از انجام لیزر به پزشک خود اعلام کنید.

آنکارد صورت آقایان با لیزر الکساندرایت اکسنتو

لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد بدن باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ ، موم ، و اپیلاسیون راحت خواهید شد .
درکلینیک لیزر موهای زائد در پاسداران با ارائه خدمات ویژه ، محیطی کاملا بهداشتی ، با دو دستگاه مخصوص لیزر موهای زائد الکس کندلا و کوترا ، همراه شما عزیزان خواهد بود .

لیزر موهای زائد چگونه است ؟

لیزر پوست و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهید ، مولکول های مو با قرار گرفتن در زیر نور لیزر دچار واکنش های می شوند که در واقع مانع رشد آنها خواهند شد .

مولکول هدف در درمان موهای زائد، رنگدانه ی موجود در ساقه ی مو است که به این رنگدانه اصطلاحا “ملانین” گفته می شود. انرژی ساطع شده از منابع لیزری توسط این رنگدانه جذب شده و گرمای زیادی به سلول های مو می دهد که باعث تخریب آنها و عدم رشد مجدد مو می شود. این روش بسیار بی عارضه و پر فایده است و می تواند در طول چند جلسه کوتاه موهای شما را برای همیشه از بین ببرد .

لیزر موهای بدن

لیزر موهای زائد صورت با دستگاه الکساندرایت اکسنتو

چه نواحی را می توان لیزر کرد ؟

شما می توانید قسمت های زیادی از بدن را لیزر نمایید و این نواحی شامل مناطق بسیار حساس مانند کشاله های ران و ناحیه تناسلی نیز می شود.

پاها
دست ها
ران
گردن و صورت
زیر بغل
اطراف صورت
ناحیه تناسلی

یک روز قبل از لیزر موهای زائد

با استفاده از تیغ یا ژیلت ناحیه مورد نظر برای درمان را بتراشید .

اگر تبخال دارید حتما از پماد آسیکلوویر استفاده کنید.

در روز درمان

نیاز است تا شما برای اینکه درد کمتری را احساس کنید ، حدود 30 الی 45 دقیقه قبل از لیزر موهای زائد، از کرم بی حس کننده مثل زایلاپی استفاده کنید .

مراقبت های بعد از لیزر رفع موهای زائد

با استفاده از تیغ یا ژیلت ناحیه مورد نظر برای درمان را بتراشید .

همچنین شما باید از منطقه ی لیزر شده در برابر نور خورشید محافظت کنید به همین دلیل بهتر است کرم های ضد آفتاب با خاصیت محافظت کنندگی بالا استفاده شود .

چه عواملی در از بین بردن همیشگی موهای زائد تاثیر دارد؟

زمانی که شما لیزر درمانی را انتخاب می کنید ، در واقع عوامل دیگری به جز قدرت دستگاه لیزر در نتیجه ی لیزر تاثیر گذار هستند:

رنگ مو
نوع پوست از نظر میزان روشن یا تیره بودن پوست
ضخامت مو
تعداد جلسات درمان
در نتیجه ی لیزر اثر مستقیم دارد.

لیزر موهای بدن

فاصله ی جلسات لیزر درمانی چقدر خواهد بود ؟

تعداد جلسات لازم برای دستگاه با توجه به ناحیه مد نظر و البته جنس پوست و موها دارد، مورد بعدی فاصله ی بین جلسات است که بسته به محل لیزر تفاوت دارد و بین یک تا ۲ ماه می باشد ، تشخیص و تخمین زمان لیزر ها با تشخیص متخصص پوست در لیزر موهای زائد انجام می پذیرد. بهترین معیار فاصله بین لیزرها، زمانی است که طول می کشد تا تعداد قابل توجهی از موها در بیاید.

بیمار ایده آل، بیماری است که پوستی روشن اما مویی مشکی و ضخیم داشته باشد. انتظاراتش واقع گرایانه بوده و اختلال هورمونی نداشته باشد.

تعداد جلسات لیزر موی زائد بدن

یکی از سوالات متداولی که در خصوص لیزر موهای زائد پرسیده می شود ، تعداد جلسات لیزر موهای زائد می باشد ، بهتر است بدانید لیزر الکس سرد نسبت به سایر دستگاه های لیزر نیاز به جلسات کمتری دارد .

در صورتی که شخص از لیزر الکس سرد استفاده نماید ، معمولا نیاز به یک الی چهار جلسه لیزر درمانی است ، این در حالی است که سایر روش های لیزر رفع موهای زائد نیاز به زمان و تعداد جلسات بیشتری است ، معمولا سایر دستگاه های لیزر نیاز به ۴ الی ۸ جلسه لیزر است ، این در حالی است که لیزر الکس سرد دارای تعداد جلسات کمتری است .

لیزر الکس سرد فواید بسیاری دارد .

لیزر موهای بدن

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

همانطور که می دانید لیزر موهای بدن با روش ها و دستگاه های مختلفی ارائه می شود که نیاز به شناخت دقیق آن ها دارید تا بتوانید بهترین دستگاه لیزر را برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن انتخاب کنید .

جدیدترین و پیشترفته ترین لیزر موهای زائد دستگاه الکساندرایت کوترا می باشد که به آن الکس سرد هم می گوییم . دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا هم دستگاه دیگری از لیزرموهای زائد هست که هر دوی این دستگاه ها در کلینیک موهای زائد بهرویان موجود می باشد.

لیزر الکساندرات Alexandrite کوترا ( الکس سرد ) :

الکس سرد Alex Cutera پیشرفته ترین دستگاه لیزر می باشد که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی مو های بدن می شود . تفاوت های ویژه ی این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر دیگر باعث شده تا موجی از مراجعین به سمت این دستگاه گرایش داشته باشند .

لیزر موهای زائد با الکس سرد

از مزیت بارز الکساندرایت کوترا می توان به اثر بخش بودن آن در کمترین جلسات می باشد، اکثر اشخاصی که از لیزر الکس سرد استفاده کرده اند به میزان 95 درصد از لیزر موهای زائد بدن خود راضی بوده اند ،الکس سرد دارای طول موج 755nm و پالس واقعی 1064nm است ، از دیگر مزیت های بارز الکس سرد می توان به کوتاه بودن تعداد جلسات درمان اشاره کرد.

ویژگی های بارز این دستگاه :

تلفیق دو لیزر الکساندرات Alexandrite کوترا
آخرین تکنولوژی ۲۰۱۶ آمریکا در رفع موهای زائد .
موثر در درمان تمامی انواع موهای زائد حتی کرکی و نازک .
قابل استفاده برای تمام نواحی بدن .
بالاترین سیستم کولینگ بدون درد و تضمینی .
تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی .
تعداد کم جلسات درمان
قابلیت درمان بر روی پوستهاى تيره
قابليت استفاده از لیزر در پوست های برنزه شده

مزایای لیزر الکساندرایت کوترا
حداقل درد

سیستم خنک کنندگی قوی و جدید
استفاده از انرژی کمتر لیزر
عدم ایجاد سوختگی
کاهش تعداد جلسات درمان
موثر بودن لیزر بر روی موهای کرکی
قابلیت انجام لیزر بر روی همه انواع پوست
قابلیت انجام لیزر بر روی پوست های برنز شده
عدم نیاز به استفاده از کرم های ترمیم کننده گران قیمت بعد از لیزر

معایب لیزر الکس کوترا

همواره این مسئله در بین روش های درمانی وجود دارد که علاوه بر مزایا، معایبی را نیز با خود به همراه دارد از همین رو باید بدانید که دستگاه لیزر الکس کوترا از این قاعده مستثنی نیست و از همین رو در این قسمت در نظر داریم تا در این رابطه توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

هزینه نسبتا زیادی را به دنبال دارد.
در صورتی که از اشعه مناسب استفاده نشود میتواند عوارضی همچون سوختگی را به دنبال داشته باشد.
بروز لک و جوش میتواند از آثار عوارض اشعه نامناسب باشد.

لیزر موهای بدن

هزینه لیزر موهای زائد با الکس سرد

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کوترا به گستردگی ناحیه تحت درمان و یا تعداد شات های مورد نیاز برای درمان شما و همچنین تجهیزات پیشرفته کلینیک و میزان مهارت پزشک متخصص پوست بستگی دارد.

لیزر واریس

واریس به علت از دست رفتن عملکرد طبیعی دریچه های موجود در دیواره وریدها و تجمع خون در پاها بروز می کند. با پدیدار شدن رگ های طنابی، زیبایی پاها از بین می رود ، برای برگشتن زیبایی و از بین بردن رگ های واریسی از دستگاه الکس کوترا ، استفاده می شود .

لیزر الکساندرات کوترا کندلا

لیزر موهای زائد توسط لیزر کندلا الکس که طول موج را در محدوده فرو سرخ (755 نانومتر) تولید می کند، با تنظیم مناسب مدت پالس ها و اندازه لکه لیزر می توان موهای زائد این نوع پوست ها را به راحتی و با سرعت قابل قبول از بین برد.

تنها محدودیت دستگاه لیزر کندلا نسبت به کوترا ، عدم امکان استفاده از آنها روی پوست های برنزه شده است. چون احتمال از بین رفتن رنگدانه ها و سوزاندن پوست در این حالت بسیار افزایش می یابد.

ساعات کار

ساعات کار مجموعه 9 الی 19 می باشد اما با هماهنگی می توانید سرویس های ویژه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو وقت درمان
تماس