تماس با ما

درباره مجموعه

کلینیک زیبایی بهرویان

آدرس :

تهران، دیباجی جنوبی، نرسیده به اتوبان صدر، پلاک 166 ، زنگ سوم ، کلینیک زیبایی بهرویان

تلفن تماس :

02126653308
02126653299

ایمیل

info@behrooyanclinic.com

تماس با ما

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست ؟ اگر از کم پشتی و ریزش موهای خود رنج می برید و قصد کاشت مو دارید بایستی در انتخاب یک کلینیک معتبر دقت کنید چرا که امروزه کلینیک های زیادی در شهرهای مختلف کشور به کاشت مو مشغول هستند . ( تماس با ما )

شهر تهران از گذشته به دلیل مرکزیت کشور و داشتن جمعیت زیاد همواره بهترین پزشکان و متخصصان را در زمینه ها گوناگون در خود جمع کرده است . کاشت مو نیز یکی از اعمالی است که در کلینیک های معتبری در شهر تهران انجام می شود .  ( تماس با ما )

اگر کاشت و پیوند مو به فردی با تخصص و مهارت پایین سپرده شود امکان دارد مشکلاتی در حین یا بعد از عمل کاشت برای بیمار پیش بیاید و یا به نتیجه مطلوب خود در زمینه کاشت مو نرسد . ( تماس با ما )

بنابراین ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا عمل کاشت موی خود را در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران انجام دهید . پس تا پایان مقاله با کلینیک بهرویان همراه باشید .

ویژگیهای بهترین کلینیک کاشت مو در تهران ( تماس با ما )

کلینیکی بهترین است که از پزشکان زبده و ماهر در زمینه کاشت مو بهره برده و از پیشرفته ترین دستگاهها و روشها برای کاشت مو استفاده کند ، محیط کلینیک از نظر نظافت ، بهداشت و … استاندارد و قابل قبول باشد و برای بیمار و وقت و زمان او ارزش قائل شوند . ( تماس با ما )

کلینیک بهرویان با بیش از دو دهه سابقه در زمینه کاشت مو کلیه امتیازات و شرایط فوق را دارا بوده و در بهترین منطقه تهران واقع شده است . ( تماس با ما )

مراحل کاشت مو

  • در روز پیوند مو لباس راحت و گشاد و ترجیحا پیراهن دکمه دار بپوشید تا عوض کردن لباس موجب فشار به ناحیه پیوند خورده نشود .
  • تزریق داروی بی حسی در قسمت بانک مو و قسمت کم پشت یا طاس که کاشت قرار است در آن محل انجام شود .
  • استخراج گرافتها با روشی که انتخاب شده است .
  • تقسیم بندی گرافتهای استخراجی به واحدهای کوچکتر برای آمادگی کاشت
  • کاشت گرافتها با ابزارهای مخصوص
  • اگر کاشت مو در یک جلسه تمام نشد جلسات بعدی نیز برای کاشت بایستی مراجعه کنید .
  • بردن یک همراه با خود به دلیل استفاده از داروهای بی حسی ، ضروری است . ( تماس با ما )

پیشنهاد می شود : مراحل رشد موها پس از کاشت مو

روشهای کاشت مو ( تماس با ما )

بطور کلی اساس و پایه روشهای مختلف کاشت مو به دو دسته زیر تقسیم می شود :

– کاشت مو به روش برداشت نواری :

به این روش FUT هم می گویند که در این روش یک برش نواری از ناحیه بانک مو که اغلب پشت سر است برداشت می شود . بعد از برداشت این ناحیه گرافتهای لازم برای پیوند از این برش جدا می شوند . فولیکولهای مو با کمک میکروسکوپ از پوست نواری برش خورده استخراج می شوند . ( تماس با ما )

این روش یک روشی تهاجمی است و عوارض بیشتری هم نسبت به روشهای غیر جراحی خواهد داشت ولی برخی افراد این عوارض را قبول می کنند زیرا در این روش گرافتها کیفیت بهتری دارند و نتیجه عمل بهتر خواهد شد . ( تماس با ما )

– کاشت مو با روش استخراج واحدهای فولیکولی :

در این روش فولیکولها بصورت تک تک بوسیله پانچ فولیکول از پوست سر خارج شده و برای کاشت آماده می شود . این روش در مقایسه با روش نواری کم تهاجمی تر است و عوارض کمتری دارد . روشهای FIT ، SUT ، Micro FIT و BHT از این دسته هستند . ( تماس با ما )

پیشنهاد می کنیم مقاله کاشت مو به روش SUT را مطالعه کنید . 

کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی بهرویان

هدف کلینیک زیبایی بهرویان استفاده از پیشرفته ترین و جدیدترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش جهت ارائه بهترین خدمات زیبایی ، پوست و مو مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. ( تماس با ما )

این کلینیک با بهره گیری از همکاران مجرب و متخصص در رشته های فوق تخصص خدمات پلاستیک ، پوست و مو ، زیبایی و لیزر خدمات خود را ارائه می نماید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر اینستاگرام کلینیک زیبایی بهرویان را فالو کنید.

رزرو وقت درمان
تماس